WAT KAN LIVE WEBCHAT VOOR U BETEKENEN?

Uw website bezoekers worden persoonlijk door ons te woord gestaan. We maken van uw website bezoekers concrete leads, en maken uw website bezoekers happy door excellente serviceverlening. Wij voeren uw verkoop gesprekken, verzorgen uw serviceverlening of zijn de smeerolie van uw E-commerce organisatie. Wij bieden managed Live Webchat aan op hoogstaand niveau.

Een goede mix aan marketingmiddelen zorgt voor een optimaal resultaat. Wij helpen u door de al aanwezige website bezoekers optimaal te bedienen. Niet meer bezoekers (traffic) maar meer klanten.

Managed Live Webchat is de volledige dienstverlening rond Live Webchat op uw website. De technologie, de chat medewerkers en de kennis borging kan u allemaal uitbesteden aan Webcare Today.

LIVE WEBCHAT VERZORGD DOOR WEBCARE TODAY

Wanneer u een winkel binnen komt, wilt u natuurlijk het liefst direct persoonlijk begroet worden, toch? Zo’n klantvriendelijke service werkt conversieverhogend. Zo is het ook met websites; wanneer een bezoeker binnen 30 seconden zijn of haar vraag kan stellen is deze ook sneller geneigd een afspraak te maken, of een telefoonnummer / e-mailadres achter te laten.

Live Webchat van WEBCARE TODAY zorgt voor zo’n direct en persoonlijk contact, ook buiten normale openingstijden om. 24/7 klantvriendelijkheid dus. Op deze manier gaat er zo geen enkele bezoeker aan u voorbij. Wat ook nog eens uniek is aan de operators van Live Webchat is de kennis van de branche en uw diensten. Onze chatagents zijn namelijk altijd up to date en goed opgeleid. Tot slot geeft Live Webchat u ook nog eens de mogelijkheid om flink te besparen! Onze chatagents kunnen namelijk minstens 6 gesprekken tegelijk voeren. Geef met Live Webchat uw business een boost en maak in no time commerciële leads van uw bezoekers!

Live Webchat gebruiken voor Customer Service

U krijgt dagelijks honderden bezoekers op uw website en die zou u graag allemaal te woord staan en helpen met al hun vragen. Met Live Webchat creëert u een directe customer service, waar uw klant op een laagdrempelige manier vragen kan stellen en contact zoeken met uw bedrijf, ook buiten de reguliere kantooruren om. Laat uw concurrentie ver achter u door klanten op deze persoonlijke manier te bedienen!

ONLINE LIVE WEBCHAT

Lever klantvriendelijke service aan uw bezoekers, dag en nacht, van 9:00 tot 23:00. Zo voelt de klant zich op hun wenken bediend, dat is pas service!

CUSTOMER SATISFACTION

Maak het contact en de relatie met uw klant persoonlijk. Speel in op hun wensen, verwachtingen en behoeftes.

WEEKEND & AVOND HELPDESK

Ook geholpen worden in het weekend en ’s avonds geeft de bezoeker pas echt een goede indruk! Elke dag van 9:00 tot 23:00.

LIVE WEBCHAT ALS SALES TOOL

Zet Live Webchat in om bezoekers op uw website om te zetten naar commerciële leads. Onze operators maken tijdens de chats afspraken, beantwoorden vragen, en doen er alles aan om van een geintereseerde bezoeker een klant te maken. Ook verzamelt u zo, met toestemming van de site bezoeker, telefoonnummers en emailadressen zodat u de anonieme bezoeker zelf kunt benaderen. Dit is uiteindelijk toch waarom u een website hebt en bijvoorbeeld Google Ads campagnes op poten zet: bezoekers omzetten naar commerciële kansen.

Sales en marketing

Converteer uw bezoekers naar leads en geef een boost aan sales

VISITOR TRACKING

Meten is weten! Leer van wat er op uw website gebeurt en volg de stappen van uw klant, en begrijp de vragen waarmee ze op de website komen.

LEAD GENERATION

De ultieme en meest laagdrempelige manier om uw bezoekers over te halen hun contactgegevens achter te laten, die u kan omzetten naar waardevolle leads

CONTACT MANAGEMENT

Zet uw leads eenvoudig om in data waarmee u tasks and transfers kan sturen naar uw CRM systeem

ALTIJD ONLINE SUPPORT

Vanaf 9:00 tot 23:00 online support door Webcare Today. Er zijn altijd professionals beschikbaar om u te helpen.

GOOGLE ANALYTICS

Pas uw strategie aan met de waardevolle Analytics data die u ontvangt om een optimale conversie te realiseren.

REAL-TIME SUPPORT

Direct inzicht tijdens de chats op de resultaten en support. Gelijk aan de slag met uw nieuwe lead!

VOOR WIE MOGEN WIJ WERKEN

Wij werken momenteel voor meer dan 80 opdrachtgevers uit verschillende branches.

Live Webchat voor alle branches

In deze tijden van snelle veranderingen en nieuwe ontwikkelingen is het in alle branches belangrijk dat u zich onderscheidt van de concurrentie. Om dat te bereiken is niet alleen het aanbod en uw prijzencompetitie op uw site een factor. Ook een onderscheidend vermogen in uw dienstverlening is enorm belangrijk! De klant gaat uiteindelijk niet altijd voor de goedkoopste optie; vaak is laagdrempeligheid nog een grotere factor. Hoe sneller men geholpen word, hoe beter. 

online livechat
online livechat

Hoe valt u op?

U kunt zich op diverse manieren onderscheiden van de concurrentie met o.a. advies en/of informatieverstrekking over uw producten of diensten. Online is het gebruikelijk dat offertes worden afgegeven en dat er veel informatie te vinden is op uw site. Maar er blijkt ook een enorme behoefte te bestaan aan een goede bereikbaarheid van de onderneming. Het bekijken van uw aanbod is al lang niet meer beperkt tot de openingstijden van uw zaak; vele potentiële klanten kijken steeds vaker wat er te koop is ’s avonds of in het weekend.

Wat zijn de voordelen van Live Webchat?

Het inzetten van Live Webchat kent aardig wat voordelen voor alle branches, en levert een belangrijke bijdrage aan de bereikbaarheidsperceptie van uw klanten. De bezoeker kan u elk moment benaderen met zijn of haar vragen. Door het inzetten van goed getrainde operators krijgt de klant niet alleen een goed antwoord, maar worden er tegelijk ook leads gegenereerd. Het genereren van deze leads & afspraken en het verzamelen van informatie zorgt uiteindelijk voor meer omzet. Ook kunt u hierdoor kosten reduceren. Een chatagent kan meerdere gesprekken tegelijk voeren, terwijl een medewerker doorgaans 1 gesprek tegelijk afhandelt. Live Webchat is laagdrempelig en geeft de klant de mogelijkheid anoniem een gesprek te starten. Het is veel laagdrempeliger om snel een chatwindow open te klikken, dan om de telefoon op te pakken.

online livechat

Wij komen graag met u in contact!

Wilt u ook uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdagen en zondagen? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in uw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met u in contact om deze diensten te introduceren.