LIVE CHAT SUPPORT: PERSOONLIJK BENADEREN VAN POTENTIËLE LEADS

Bezoekers willen persoonlijk benaderd worden; zo ook op websites. Vrijblijvende begeleiding bij het navigeren van websites wordt op prijs gesteld, zo blijkt uit onderzoek. Zo’n persoonlijke benadering bereik je met LIVECHAT van WEBCARE TODAY. Een groot voordeel is dat je dit hiermee 24 uur per dag, zeven dagen per week kunt doen, zonder dat je er zelf bij moet blijven.

Een team van getalenteerde livechat operators die hun sporen verdiend hebben in veel diverse branches bedienen je sitebezoekers op hun wenken. Zo krijgen je bezoekers ondersteuning in het vinden waar ze naar zoeken op je site. Het gevolg? Je bezoekers blijven langer op je site (hiermee krijgt je site een lagere bouncerate, wat weer goed is in de ogen van Google) en de conversie schiet omhoog, want de persoonlijke benadering en informatieverstrekking zorgen bij de bezoeker voor een tevreden gevoel!

LIVECHAT DOOR WEBCARETODAY

Wanneer je een winkel binnen komt, wil je het liefst direct persoonlijk begroet worden, toch? Zo’n klantvriendelijke service werkt conversie verhogend. Zo is het ook met websites; wanneer een bezoeker binnen 30 seconden zijn of haar vraag kan stellen is deze ook sneller geneigd een afspraak te maken, of een telefoonnummer / e-mailadres achter te laten.
Livechat van WEBCARE TODAY zorgt voor zo’n direct en persoonlijk contact, ook buiten normale openingstijden om. 24/7 klantvriendelijkheid dus. Op deze manier gaat er zo geen enkele bezoeker aan je voorbij. Wat ook nog eens uniek is aan de operators van Livechat is de kennis van de branche en jouw diensten. Onze chatagents zijn namelijk altijd up to date en goed opgeleid. Tot slot geeft Livechat je ook nog eens de mogelijkheid om flink te besparen! Onze chatagents kunnen namelijk minstens 6 gesprekken tegelijk voeren. Geef met Livechat jouw business een boost en maak in no time commerciële leads van je bezoekers!

WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN LIVECHAT?

Het inzetten van Livechat kent aardig wat voordelen voor alle branches, en levert een belangrijke bijdrage aan de bereikbaarheidsperceptie van jouw klanten. De bezoeker kan je elk moment benaderen met zijn of haar vragen. Door het inzetten van goed getrainde operators krijgt de klant niet alleen een goed antwoord, maar worden er tegelijk ook leads gegenereerd. Het genereren van deze leads & afspraken en het verzamelen van informatie zorgt uiteindelijk voor meer omzet. Ook kun je hierdoor kosten reduceren. Een chatagent kan meerdere gesprekken tegelijk voeren, terwijl een medewerker doorgaans 1 gesprek tegelijk afhandelt. Livechat is laagdrempelig en geeft de klant de mogelijkheid anoniem een gesprek te starten. Het is veel laagdrempeliger om snel een chatwindow open te klikken, dan om de telefoon op te pakken.

VOOR WIE IS WEBCARE TODAY?

Jij, ondernemer met visie weet als geen ander dat je klanten voornamelijk via internet binnen stromen. Maar wanneer moet je “Live” zijn? Webanalyses van jouw site geven inzicht in het surfgedrag van je bezoekers; hierdoor kan je zien dat het meeste online verkeer tijdens de avond- en weekenduren, na sluitingstijd plaats vind. Door Live Chat uit te besteden bij Webcare Today, mis je geen enkele mogelijkheid om je bezoekers te helpen en tevreden te stellen.

Consumenten willen niet langer wachten: “Ik wil het NU” is de nieuwe standaard. Met Live Chat van Webcare Today ga je uit van het surfgedrag van je bezoekers. De uitdaging is om “Live” te zijn wanneer jouw potentiële klanten zich door jouw site navigeren. Ben je een proactieve ondernemer die met de tijd meegaat? Dan is Webcare Today de oplossing.

Wij komen graag met je in contact!

Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in uw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.