LIVE CHAT SUPPORT:
PERSOONLIJK BENADEREN VAN POTENTIËLE LEADS

Bezoekers willen persoonlijk benaderd worden; zo ook op websites. Vrijblijvende begeleiding bij het navigeren van websites wordt op prijs gesteld, zo blijkt uit onderzoek. Zo’n persoonlijke benadering bereik je met LIVECHAT van WEBCARE TODAY. Een groot voordeel is dat je dit hiermee 24 uur per dag, zeven dagen per week kunt doen, zonder dat je er zelf bij moet blijven.

Een team van getalenteerde livechat operators die hun sporen verdiend hebben in veel diverse branches bedienen je sitebezoekers op hun wenken. Zo krijgen je bezoekers ondersteuning in het vinden waar ze naar zoeken op je site. Het gevolg? Je bezoekers blijven langer op je site (hiermee krijgt je site een lagere bouncerate, wat weer goed is in de ogen van Google) en de conversie schiet omhoog, want de persoonlijke benadering en informatieverstrekking zorgen bij de bezoeker voor een tevreden gevoel!

KLANTENSERVICE SOFTWARE MET TRANSPARANTE KWALITEIT

De volledige chatsessie tussen de websitebezoeker en jouw bedrijf wordt met je gedeeld. Daarmee krijg je ook de bezoekersrecensies, de eindresultaten van de chats en alle mogelijkheid om zelf feedback te geven. Alles is realtime beschikbaar, dus 100% transparant!

LIVE SUPPORT: EEN VRIENDELIJKE WELKOMSTGROET

Als bezoekers jouw onderneming binnenlopen of aan een servicebalie staan, worden ze vriendelijk en beleefd begroet met woorden zoals “Goedemiddag, hoe kan ik je helpen?” Eigenlijk is het dan toch volkomen logisch dat dit ook op je website gebeurt?

LIVE CHAT ONDERSTEUNING

Webcare Today zorgt ervoor dat de websitebezoekers online hun afspraken kunnen maken en vragen kunnen stellen zonder te hoeven wachten, mailen of bellen. Direct, snel en zonder dat jij daarvoor achter je PC moet zitten. Dit is allemaal mogelijk dankzij de Managed Live Chat Service van Webcare Today.

En het werkt beide kanten op! Jij ontvangt veel betere feedback op je diensten en je conversie stijgt. De consument waardeert het persoonlijk contact, de directe reactie van jou en het online kunnen regelen van hun zaken. Dat noemen we een win-win situatie!

DE BESTE OPLOSSING? LIVE CHAT UITBESTEDEN!

55% van al het internetverkeer vindt plaats in de avond- en weekenduren; veelal na sluitingstijd van jouw onderneming. Als je jouw bezoekers ook in die uren tevreden moet houden, betekent het dat je tijdens deze uren beschikbaar moet zijn. Dit is wat Webcare Today voor je kan betekenen! Met de Managed Live Chat Service van Webcare Today is jouw onderneming 7 dagen per week tot 23.00 uur beschikbaar. Hiermee worden je openingstijden met maar liefst zo’n 250 uur per maand verlengd!

chat box

Voor wie is Webcare Today?

ONDERNEMERS MET VISIE

Jij, ondernemer met visie weet als geen ander dat je klanten voornamelijk via internet binnen stromen. Maar wanneer moet je “Live” zijn? Webanalyses van jouw site geven inzicht in het surfgedrag van je bezoekers; hierdoor kan je zien dat het meeste online verkeer tijdens de avond- en weekenduren, na sluitingstijd plaats vind. Door Live Chat uit te besteden bij Webcare Today, mis je geen enkele mogelijkheid om je bezoekers te helpen en tevreden te stellen.

Consumenten willen niet langer wachten: “Ik wil het NU” is de nieuwe standaard. Met Live Chat van Webcare Today ga je uit van het surfgedrag van je bezoekers. De uitdaging is om “Live” te zijn wanneer jouw potentiële klanten zich door jouw site navigeren. Ben je een proactieve ondernemer die met de tijd meegaat? Dan is Webcare Today de oplossing.

Wij komen graag met je in contact!

Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in jouw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.