WIJ ZIJN: WEBCARE TODAY!

Jong en dynamisch, experimenteel, enthousiast en ontzettend service gericht!

  • Jong en dynamisch, experimenteel, enthousiast en ontzettend service gericht!
  • Wij geloven in de kracht van Conversational Marketing.
  • Bouwen aan een toekomst waar bedrijven zich optimaal verbinden met hun klanten.

Webcare Today en zuster organisatie Het Kan Beter Online zijn in hetzelfde kantoor gevestigd op de Schans 19-21 in Lelystad. Onze organisatie is opgedeeld in functionele teams die onderling sterk verbonden zijn, aansluitend is onderlinge samenwerking één van de kernwaarden in ons bedrijf.

BOTS

Een uitermate divers team waarin techniek, conversational writing , proces architectuur en conversational flow expertise samenkomt. Diversiteit van de teamleden is hiervoor essentieel. Ieder kijkt op een geheel andere wijze naar hetzelfde eindproduct waardoor een samenhangende BOT gecreëerd wordt die door een zo breed mogelijk spectrum van doelgroepen wordt ervaren als “prettig om door geholpen te worden”.

CHAT AGENTS TEAM

Ons Chat agent team bestaat uit 20 enthousiaste Chat agents die tussen de 24 en 32 uur per week (semi-full time) de klanten van onze klanten bedienen. Tot 6 gesprekken tegelijkertijd voeren, exact weten wat de vereisten van opdrachtgevers zijn en deze aansluiten op het te voeren gesprek vergt vaardigheden die verder gaan dan die van de gemiddelde callcenter medewerker.

De teamleiders zijn ontzettend betrokken bij hun team en sturen hard op de kwaliteit van de gevoerde gesprekken. Ons Chat agent team is het meest actieve en sociale team binnen onze organisatie en slepen onze techneuten mee waardoor een diverse en gezellige club medewerkers is ontstaan.

TECHNIEK

Ons hele bedrijf draait op techniek. Wij gebruiken state-of-the-art chatsoftware van internationale marktleiders voor de Chat agents en het ontwikkelen van Chatbots. . In aanvulling ontwikkelen we zelf cloud-driven applicaties om onze klanten bovengemiddelde kwaliteit en maatwerk te kunnen bieden. Systemen zijn geïntegreerd om processen te stroomlijnen.

Daarnaast werken wij intensief samen met  IT partijen in India waar onze meest gespecialiseerde programmeurs werken. Door alle moderne communicatiemiddelen is de afstand voor ons in-house IT team en het Indiase team nauwelijks merkbaar.

PARTNERS

HKBO

Wij zijn gezamenlijk gehuisvest met www.hetkanbeteronline.nl. Een geweldige club van designers, techneuten en marketing experts. Het bouwen van websites, Hosting en optimalisatie van online vindbaarheid worden door Hetkanbeteronline verzorgd.

We verwijzen regelmatig klanten naar elkaar door. Zodat onze klanten vanuit één huis bediend kunnen worden.

Livechat Logo

LiveChat is een compleet klantenservice platform voor live chat diensten. Webcare Today isreseller van LiveChat software.

livechat.com

Znetlive

ZNetlive

ZNetlive is onze partner voor het management van de cloud omgevingen en beveiliging. Zij zorgen dat onze systemen vrijwel altijd beschikbaar en goed beveiligd zijn.

znetlive.com

tatvasoft

TatvaSoft

Wij werken nauw samen met TatvaSoft. Een dedicated team van developers bouwt voor ons aan maatwerk software die wij ontwikkelen voor onze Live Chat en Chatbot activiteiten. Daarnaast helpt TatvaSoft ons met klant oplossingen zoals API integraties.

tatvasoft.com

AWS

Cloud diensten

Wij maken gebruik van het uitgebreide cloud diensten pakket van Amazon Web Services en Google Cloud Platform. Niet alleen voor server diensten, maar bijvoorbeeld ook voor Chatbot ontwikkeling en kanaal integraties. In verband met GDPR vereisten werken wij enkel met in de EU gevestigde datacentra.

aws.amazon.com

WIJ KOMEN GRAAG MET JE IN CONTACT!

Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.

Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in jouw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.