Een Menselijke Touch
Een menselijke touch is één van de belangrijkste voordelen van live chat; een directe en persoonlijke manier om met klanten te communiceren.
Een menselijke touch is één van de belangrijkste voordelen van live chat; een directe en persoonlijke manier om met klanten te communiceren.
Met Live Chat sla je twee belangrijke vliegen in één klap; meer leads genereren en de conversie van je website optimaliseren!
Chatbots, aangedreven door kunstmatige intelligentie, om klanten snel en efficient te helpen met al hun vragen en problemen. Ben jij klaar voor klantenservice 2.0?
Ook bij grote aankopen zoals een nieuwe auto gaat men eerst online op zoek. Live Chat is hierbij een perfecte ondersteuning. Hoe zit dat precies? Lees hier alles over Live Chat voor online autoverkoop.
Klantenbinding versterken is een essentieel marketing onderdeel. Live chat kan worden gebruikt voor klantenbinding op een persoonlijke manier. Onder andere door brandende vragen te beantwoorden, te helpen bij het zoeken, en op een natuurlijke manier additionele gerelateerde producten uit te lichten.
Ontdek het verschil tussen live chat en een call center, en hoe de juiste implementatie van Live Chat jouw klantenservice naar een hoger niveau kan tillen.
In de klantenservice wereld is live chat uitgegroeid tot een van de meest efficiente manieren om klantproblemen op te lossen en te voorkomen. Klantenproblemen preventie en oplossingen, efficient en effectief met live chat.
De e-commerce wereld ontwikkeld zich in een razend tempo. Wees je concurrentie voor met het implementeren van Live Chat!
Live chat biedt verschillende voordelen voor de SEO van een website. Het kan bijvoorbeeld bijdragen aan een lager Bounce percentage, door langer de aandacht van de bezoeker vast te houden en interactie met de site te genereren.
Inspelen op de veranderende arbeidsmarkt is een must; Stijgende loonkosten, druk op de werkvloer, en nieuw personeel is moeilijk te krijgen. Hoe kijk je hier tegenaan en hoe ga je als ondernemer hier mee om?
Persoonlijk klantcontact heeft de toekomst. Maar “what’s in it for me?” is de vraag van de ondernemer. Ga eens bij uzelf na; levert u eigenlijk wel de best mogelijke customer service?
Marketing, leads en meer service; er wordt meer over gepraat dan ooit tevoren. Hoe optimaliseer je jouw klantcontact? Conversational Marketing faciliteert een persoonlijke, directe verbinding tussen bedrijf en klant.
10 redenen waarom Live Chat op jouw website een goed idee is. Met Live Chat van Webcare Today bieden wij uw website bezoekers de mogelijkheid tijdens een bezoek aan uw site op een laagdrempelige manier vragen te stellen.
Livechat uitbesteden, bij wie kan je dit het beste doen? Bekijk hier hou jouw site er uit komt te zien met Webcare Today Livechat beheer & bediening.
Tegenwoordig is er een keur aan diensten en producten die je kunt inzetten op je website om in gesprek te komen met je bezoekers en klanten. Maar waar doe je goed aan en welke dienst of product is passend?
Livechat wordt steeds vaker gebruikt. Het is tenslotte de beste manier om te bestrijden dat sitebezoekers met koopintenties te vroeg afhaken!
Live Chat Service op uw onderneming’s website, juist nu? Nu de stabiliteit weer langzaam terugkeert is juist deze tijd een goed moment voor implementatie. De conversie die je haalt uit je site bezoekers kan je optimaliseren door nu te starten met een Live Chat Service.
Wat is de invloed van de Corona crisis op de makelaarsbranche? Wij hebben de afgelopen 6 weken de chatverkeer resultaten nauwlettend in de gaten gehouden. De resultaten zijn verrassend en positief.
Iedereen in je bedrijf werkt vanuit thuis, en toch moet je goed bereikbaar blijven voor je klanten. Live Chat is de ideale oplossing om toch klanten te blijven bedienen.
Elke dag lijken er wel weer nieuwe trends te ontstaan rondom klantenservice, dus het kan nog wel eens een hele uitdaging zijn om bij te blijven! Lees hier onze top 10 aan groeiende trends.
Vroeger was LiveChat een hebbedingetje. ‘Leuk om te hebben’, erbij, zonder hier al te veel tijd in te steken. Maar de laatste tijd is de situatie veranderd.
De menselijke toon is onmisbaar. Chatbots en voicebots kunnen veel makkelijke vragen opvangen, maar vooralsnog kunnen ze beter ingezet worden in combinatie met menselijke Live Chat.
In de loop der tijd is livechat één van de meest essentiële functies van een website geworden. Bekijk hier de meest opvallende LiveChat trends en inzichten.
Kort geleden claimde elk bedrijf dat de sleutel tot klantenbinding de kwaliteit van hun product of service was. Maar tegenwoordig weten we dat de situatie iets genuanceerder is, met als belangrijkste factor: Klantervaring (CX).
Kort geleden claimde elk bedrijf dat de sleutel tot klantenbinding de kwaliteit van hun product of service was. Maar tegenwoordig weten we dat de situatie iets genuanceerder is, met als belangrijkste factor: Klantervaring (CX).
Tijdens deze feestdagen is het geweldig om Live Chat op uw site geactiveerd te hebben. De Operators van WebCare Today zijn het hele jaar door beschikbaar, dus u kunt met een gerust hart de deuren sluiten tijdens de feestdagen zonder potentiële “last-minute” klanten te missen.
Omdat we al snel het einde van het jaar naderen, is dit een goed moment om vooruit te kijken naar customer relations en marketingtrends in 2020.
Er is een duidelijk aantoonbare relatie tussen gedragsloyaliteit en klanttevredenheid. Werken naar klanttevredenheid toe leid vanzelf naar klantenbinding.
Hier vind u een drietal tips voor de hands-on ondernemer; hoe u kunt helpen uw Live Webchat operators nog beter te laten functioneren.
Hier vind u een drietal tips voor de hands-on ondernemer; hoe u kunt helpen uw Live Webchat operators nog beter te laten functioneren.
10 redenen waarom Live Chat op jouw website een goed idee is. Met Live Chat van Webcare Today bieden wij uw website bezoekers de mogelijkheid tijdens een bezoek aan uw site op een laagdrempelige manier vragen te stellen.
Onze manieren van communicatie zijn door de jaren heen flink verandert. Dit beïnvloed de manier waarop je als ondernemer communiceert naar je doelgroep.
Hartelijk dank.
U ontvangt een mail met een download link voor de white paper.