LIVECHAT door Webcare Today bied verschillende features die op drie belangrijke punten zijn te onderscheiden. Customer service, Operationeel en Sales. Deze features kun je dus inzetten om jouw onderneming nog beter aan te sturen en bovenal je website een echte boost te geven. Bespreek met je accountmanager hoe en welke features voor jouw bedrijf het beste zijn in te zetten!
Live Chat
Goed opgeleide agents, gespecialiseerd in Live chat
7 dagen per week van 9:00 tot 23:00 beschikbaar
Live Chat engagement op uw website
Alle chats direct real time in uw mail of ingeschoten in uw CRM systeem
Hoogwaardig AI kennis systeem zodat onze medewerkers alles van uw bedrijf weten
Chatbots
24/7 paraat, fit en vrolijk
Start het gesprek goedkoop en effectief
Routeert direct naar een Live Chat agent als gewenst
Bepaal per pagina (pagina groep) inzet en engagement
Gespecialiseerde Bots voor bijvoorbeeld recruitment, shop abandonment en review management
Omni Channel
Al uw communicatie kanalen gecombineerd
Laat uw klant het contactmoment en communicatiekanaal bepalen
WhatsApp, Facebook messenger, SMS, Website widget en meer…
Bepaal per pagina (pagina groep) inzet en engagement
Intensief Customer Succes Management zodat al uw communicatie soepel en efficiënt verloopt
Een goed gesprek
Het is hoog tijd om over te stappen van reactieve marketing naar een goed gesprek met uw klant. Dat betekent uw klant alle mogelijkheden bieden om een gesprek aan te gaan, op de manier dat hij of zij dat wenst, wanneer hij of zij dat wenst. Kortweg, voldoen aan de demanding customer van deze tijd. Dit alles zonder in valkuilen te stappen, zoals uw klant dwingen een formulier in te vullen of een terugbel verzoek achter te laten. Waarbij het onduidelijk is of, en wanneer, het bedrijf zal reageren.
De kracht van een goed gesprek
Tijd dus om marketing en sales weer persoonlijk te maken. Wat gebeurt er als je websitebezoekers de kans geeft om direct met jouw bedrijf in gesprek te gaan, in plaats van hen te dwingen formulieren in te vullen voordat ze met iemand kunnen praten? Geef iedereen de mogelijkheid tot een goed gesprek! Dat vertaalt zich in hogere conversiepercentages, meer verkoopkansen en een meer persoonlijke ervaring met de klant. Tijd dus voor een nieuwe aanpak: maak kennis met conversational marketing.
THE OLD WAY
THE RIGHT WAY
“Het aantrekken van bezoekers naar een website is nog niet eens zo’n uitdaging. Om de bezoeker tot actie over te laten gaan is veel lastiger.”
WIJ KOMEN GRAAG MET JE IN CONTACT!
Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.
Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in jouw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.