WAT DOEN WIJ?

Webcare Today biedt Managed Live Chat. Wij heten al uw website bezoekers persoonlijk welkom!
Onze chat agents werken van 9.00 ’s ochtends tot 23.00 ’s avonds, 7 dagen per week om uw website bezoeker optimaal te bedienen.

WAT BETEKENT DIT VOOR U?

Uw website bezoekers worden door ons persoonlijk te woord gestaan. We maken van uw website bezoekers leads of maken uw website bezoekers happy door excellente service verlening. Wij helpen uw organisatie met het realiseren van meer blije en tevreden klanten. Een excellente serviceverlening en dat alles tegen lagere marketing kosten.

SPECIALISATIE

Onze agents zijn gespecialiseerd in 3 verschillende chat vaardigheden. Elke aanpak vergt andere kwaliteiten en vaardigheden.

LEAD GENERATION

De Customer Journey van de klant staat hierbij centraal. Wij identificeren uw klanten (naam, telefoonnummer, email adres) en zetten de eerste stap in de klant relatie (behoefte peilen en concrete vervolgstap afspreken)

SERVICE

Om onze opdrachtgevers te ondersteunen zetten wij chat in om 24/7 hun klanten te woord te staan en te helpen. Beantwoorden van vragen. Vervolgacties in plannen voor de back office. Service aanbieden aan bestaande en nieuwe klanten.

E-COMMERCE

Online verkopen vraagt een strategie die gericht is op klanten begeleiden door de sales funnel. Middels live chat kunnen wij elke conversie stap optimaliseren door klanten naar de volgende stap te helpen.

LEAD GENERATIE

De Customer Journey van de klant staat hierbij centraal. Wij identificeren uw klanten (naam, telefoonnummer, email adres) en zetten de eerste stap in de klant relatie (behoefte peilen en concrete vervolgstap afspreken)

Onze opdrachtgevers verwachten van ons dat het chat gesprek “een deel” van het commerciële proces behandelt. Niet het gehele commerciële proces maar wel het “vastpakken” en “opwarmen” van de website bezoeker valt hieronder. Bijvoorbeeld de bezoekers op de website aanspreken en door middel van een gesprek een lead te genereren met NAWT gegevens en een concreet vervolg af te stemmen. Bijvoorbeeld een showroom afspraak voor een keukenketen inplannen. Of met een website bezoeker die zijn huis wil verkopen de gegevens verzamelen en een terugbel afspraak met de makelaar afspreken.

Er wordt samen met de opdrachtgever gekeken welke doelen wij nastreven in het chat gesprek. Waarbij wij zoveel mogelijk website bezoekers aan de opdrachtgever binden zonder het gras voor de voeten weg te maaien bij het vervolg.

SERVICE

Om onze opdrachtgevers te ondersteunen zetten wij chat in om 24/7 hun klanten te woord te staan en te helpen.
Beantwoorden van vragen. Vervolgacties in plannen voor de back office. Service aanbieden aan bestaande en nieuwe klanten. Via elk communicatie kanaal en ook in de avond en het weekend. De klant tevredenheid schiet omhoog door de ruime beschikbaarheid en de interne organisatie van de klant wordt ontlast door gestructureerd vervolgacties aangeleverd te krijgen die zonder onderbrekingen op het door de klant gewenste moment kunnen worden afgehandeld.
Service verlening vergt andere vaardigheden dan leadgeneratie of E-commerce. Hier is het doel de klant het liefst in 1 keer te helpen en de zaak af te handelen. Waar bij Leadgeneratie en E-commerce het doel juist ene vervolg actie is.

E-COMMERCE

Online verkopen vraagt een strategie die gericht is op klanten begeleiden door de sales funnel. Middels live chat kunnen wij elke conversie stap optimaliseren door klanten naar de volgende stap te helpen.

E-commerce vereist een unieke commerciële marketing aanpak die met live chat sterk geoptimaliseerd kan worden. Door korte effectieve live gesprekken in te zetten om de website bezoeker een stap verder in de E-commerce funnel te helpen worden een veel hogere eind conversie behaalt. Daarnaast bestaat voor high value E-commerce om co-browsing in te zetten. Een iets duurdere maar zeer effectieve conversie booster.

Wij komen graag met je in contact!

Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in uw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.