WAT DOEN WIJ?

“In depth” en gerichte conversaties met uw klanten

Webcare Today biedt alle aspecten voor een succesvolle Conversational Marketing aanpak binnen uw organisatie. Met Chatbots, Live Chat agents en state of the art techniek bieden wij 24/7 betaalbare en persoonlijke oplossingen voor “in depth” en gerichte conversaties met uw klanten.

WAT BETEKENT DIT VOOR U?

Zodat uw klanten allemaal optimaal uitgedaagd worden om het gesprek met u aan te gaan. 24/7 en via alle mogelijke communicatie kanalen.

U bepaalt zelf welke oplossing passend is voor uw organisatie. Chatbots als het kan, Live chat agents waar noodzakelijk, nuttig of waardevol. Zonder zorgen over techniek of bemensing en kosten-efficiënt. Uw marketing krijgt een boost, uw klanttevredenheid stijgt, uw reviews verbeteren en uw omzet gaat omhoog.

SPECIALISATIE

Onze dienstverlening kent drie specialisaties waarbij een combinatie van techniek en medewerkers specifiek ontwikkeld en ingezet worden om aan te sluiten bij de specifieke situatie. Zo zijn Live chat agents juist commercieel, service of E-Commerce georiënteerd. Deze kwaliteiten verschillen als dag en nacht. Dus specialisatie is vereist.

LEAD GENERATION

De Customer Journey van de klant staat hierbij centraal. Wij identificeren uw klanten (naam, telefoonnummer, email adres) en zetten de eerste stap in de klant relatie (behoefte peilen en concrete vervolgstap afspreken)

SERVICE

Om onze opdrachtgevers te ondersteunen zetten wij chat in om 24/7 hun klanten te woord te staan en te helpen. Beantwoorden van vragen. Vervolgacties in plannen voor de back office. Service aanbieden aan bestaande en nieuwe klanten.

E-COMMERCE

Online verkopen vraagt om een strategie die gericht is op het begeleiden van klanten door de sales funnel. Middels live chat en chatbots kunnen wij elke conversie stap optimaliseren door klanten naar de volgende stap te helpen.

LEAD GENERATIE

De Customer Journey van de klant staat hierbij centraal. Wij identificeren uw klanten (naam, telefoonnummer, e-mailadres) en zetten de eerste stap in het opbouwen van de klantrelatie (behoeftes peilen en waarborgen van een concrete vervolgstap)

Onze opdrachtgevers verwachten van ons dat het chat gesprek “een deel” van het commerciële proces behandelt. Niet het gehele commerciële proces maar wel het “vastpakken” en “opwarmen” van de website bezoeker valt hieronder. “Zo kunnen we bezoekers op de website aanspreken en middels deze gesprekken leads genereren, met documentatie van NAWT gegevens, om tot slot een concreet vervolg af te spreken. Bijvoorbeeld een showroom afspraak voor een keukenketen inplannen. Of met een website bezoeker die zijn huis wil verkopen de gegevens verzamelen en een terugbel afspraak met de makelaar afspreken.

Samen met de opdrachtgever stemmen we af welke doelen we na zullen streven in het gesprek. Waarbij wij zoveel mogelijk website bezoekers aan de opdrachtgever binden zonder het gras voor de voeten weg te maaien bij het vervolg.

SERVICE

Om onze opdrachtgevers te ondersteunen zetten wij chat in om 24/7 hun klanten te woord te staan en te helpen.
Beantwoorden van vragen. Vervolgacties in plannen voor de back office. Service aanbieden aan bestaande en nieuwe klanten. Via elk Communicatiekanaal en ook in de avond en het weekend. De klant tevredenheid schiet omhoog door de ruime beschikbaarheid. En de interne organisatie van de klant wordt ontlast door gestructureerd vervolgacties aangeleverd te krijgen die zonder onderbrekingen op het door de klant gewenste moment kunnen worden afgehandeld.
Service verlening vergt andere vaardigheden dan leadgeneratie of E-commerce. Hier is het doel de klant het liefst in 1 keer te helpen en de zaak af te handelen. Waar bij Leadgeneratie en E-commerce het doel juist een vervolg actie is.

E-COMMERCE

Online verkopen vraagt een strategie die gericht is op klanten begeleiden door de sales funnel. Middels live chat kunnen wij elke conversie stap optimaliseren door klanten naar de volgende stap te helpen.

E-commerce vereist een unieke commerciële marketing aanpak die met chat sterk geoptimaliseerd kan worden. Door korte effectieve live gesprekken in te zetten om de website bezoeker een stap verder in de E-commerce funnel te helpen worden een veel hogere eind conversie behaalt. Daarnaast bestaat voor high value E-commerce om co-browsing in te zetten. Een iets duurdere maar zeer effectieve conversie booster.

Ecommerce sales funnel
Ecommerce Sales Funnel

WIJ KOMEN GRAAG MET JE IN CONTACT!

Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.

Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in jouw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.