Onze features

LIVECHAT door Webcare Today bied verschillende features die op drie belangrijke punten zijn te onderscheiden. Customer service, Operationeel en Sales. Deze features kun je dus inzetten om jouw onderneming nog beter aan te sturen en bovenal je website een echte boost te geven. Bespreek met je accountmanager hoe en welke features voor jouw bedrijf het beste zijn in te zetten!

  • 7 dagen p/w tot 23:00 uur bereikbaar

  • Live Chat functie op je website

  • Alle chats direct in je mail

  • Je website bezoekers pro-actief begroet

  • Online dashboard met alle resultaten

  • Kennissysteem van jouw organisatie

  • Online support door Webcare Today

  • Persoonlijk aanspreekpunt bij Webcare Today

  • Contact gegevens direct in eigen (CRM) systemen

  • Kies je bezettingsprofiel (uren en dagen)

  • Kies waar je de chat activeert (pagina's)

  • Kies hoe je de bezoekers uitnodigt

Wij komen graag met je in contact!

Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in jouw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.