Onze features

Customer service, Operationeel en Sales

LIVECHAT door Webcare Today bied verschillende features die op drie belangrijke punten zijn te onderscheiden. Customer service, Operationeel en Sales. Deze features kun je dus inzetten om jouw onderneming nog beter aan te sturen en bovenal je website een echte boost te geven. Bespreek met je accountmanager hoe en welke features voor jouw bedrijf het beste zijn in te zetten!

Live Chat

  • Goed opgeleide agents, gespecialiseerd in Live chat

  • 7 dagen per week van 9:00 tot 23:00 beschikbaar

  • Live Chat engagement op uw website

  • Alle chats direct real time in uw mail of ingeschoten in uw CRM systeem

  • Hoogwaardig AI kennis systeem zodat onze medewerkers alles van uw bedrijf weten

Chatbots

  • 24/7 paraat, fit en vrolijk

  • Start het gesprek goedkoop en effectief

  • Routeert direct naar een Live Chat agent als gewenst

  • Bepaal per pagina (pagina groep) inzet en engagement

  • Gespecialiseerde Bots voor bijvoorbeeld recruitment, shop abandonment en review management

Omni Channel

  • Al uw communicatie kanalen gecombineerd

  • Laat uw klant het contactmoment en communicatiekanaal bepalen

  • WhatsApp, Facebook messenger, SMS, Website widget en meer…

  • Bepaal per pagina (pagina groep) inzet en engagement

  • Intensief Customer Succes Management zodat al uw communicatie soepel en efficiënt verloopt

Een goed gesprek

Het is hoog tijd om over te stappen van reactieve marketing naar een goed gesprek met uw klant. Dat betekent uw klant alle mogelijkheden bieden om een gesprek aan te gaan, op de manier dat hij of zij dat wenst, wanneer hij of zij dat wenst. Kortweg, voldoen aan de demanding customer van deze tijd. Dit alles zonder in valkuilen te stappen, zoals uw klant dwingen een formulier in te vullen of een terugbel verzoek achter te laten. Waarbij het onduidelijk is of, en wanneer, het bedrijf zal reageren.

De kracht van een goed gesprek

Tijd dus om marketing en sales weer persoonlijk te maken. Wat gebeurt er als je websitebezoekers de kans geeft om direct met jouw bedrijf in gesprek te gaan, in plaats van hen te dwingen formulieren in te vullen voordat ze met iemand kunnen praten? Geef iedereen de mogelijkheid tot een goed gesprek! Dat vertaalt zich in hogere conversiepercentages, meer verkoopkansen en een meer persoonlijke ervaring met de klant. Tijd dus voor een nieuwe aanpak: maak kennis met conversational marketing.

THE OLD WAY

Ik word “gekwalificeerd” door het bedrijf
Ik moet het proces van het bedrijf volgen
Ik ontvang onbekende telefoontjes en berichten terwijl ik druk ben
Ik ervaar een “algemene” behandeling
Ik kan de goede informatie niet snel genoeg vinden

THE RIGHT WAY

Ik word behandeld als een “persoon”
Ik wil kopen op mijn voorwaarden
Ik krijg contact op mijn voorwaarden
Ik ervaar een persoonlijk contact gericht op mijn behoeftes
Ik wil de informatie die ik nodig heb nu

Het aantrekken van bezoekers naar een website is nog niet eens zo’n uitdaging. Om de bezoeker tot actie over te laten gaan is veel lastiger.”

WIJ KOMEN GRAAG MET JE IN CONTACT!

Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.

Uw openingstijden uitbreiden naar van 9.00 tot 23.00 uur? En dat ook op zaterdag en zondag? Tegen minimale kosten maximale bereikbaarheid: geen klanten meer mislopen en concrete leads in jouw mailbox, en ook nog eens alle servicevragen direct afgehandeld. Wij komen graag met je in contact om deze diensten te introduceren.