De manier waarop we communiceren met elkaar is door de jaren flink verandert. Binnen verschillende leeftijdsgroepen zie je enorme verschillen en voorkeuren waarop er wordt gecommuniceerd. Dit heeft logischerwijze veel invloed op de manier waarop je als ondernemer communiceert naar je doelgroep.
Facebook, Whatsapp, Instagram… noem ze maar op, ze hebben allen invloed gehad in de afgelopen jaren op de manier waarop we met elkaar communiceren. Wanneer heb jij je moeder voor het laatst gebeld? Of was het een Appje? Onze manier van communiceren evolueert, transformeert, en gaat met de tijd mee… en jij als ondernemer wil dat natuurlijk ook!
Wanneer je ergens binnen loopt, verwacht je als klant direct persoonlijk begroet te worden, toch? Zo’n klantvriendelijke service werkt conversieverhogend. Zo is het ook met de website van een ondernemer. Wanneer een bezoeker op je website komt is het eigenlijk helemaal niet zo gek dat je hem/haar begroet; jouw website is eigenlijk een extensie van je fysieke zaak. Stel je voor wanneer een bezoeker binnen 30 seconden zijn vraag kan stellen: zijn ze dan sneller geneigd een afspraak te maken en een telefoonnummer of e-mailadres achter te laten? Wij spelen in op de communicatievoorkeuren en -verwachtingen van de klant, en voegen Live Chat toe aan uw communicatiekanalen.
Vandaag de dag zijn we steeds veeleisender geworden als het gaat om het verkrijgen van informatie of een product of dienst. We kunnen veel sneller communiceren en dit heeft invloed op het geduld en het verwachtingspatroon van onze klant.
Live chat van WEBCARE TODAY zorgt voor dit directe en persoonlijke contact, ook buiten de normale openingstijden om, 24/7 dus. Niet alleen de communicatievoorkeur speelt hierbij een rol; je geeft ook een boost aan je openingsuren. Zo gaat er geen enkele bezoeker aan je voorbij. Wat ook nog eens uniek aan Live chat is, is de kennis van onze operators van jouw branche en jouw specifieke diensten. Onze chatagents zijn namelijk altijd up to date en goed opgeleid. Geef je business een boost en maak in no time commerciële leads van je bezoekers!
Zet live chat in om de bezoekers op je website om te zetten in commerciële leads, en bedien jouw klant zoals hij/zij dat verwacht. Onze chatagents maken tijdens de chats afspraken of zorgen voor telefoonnummers en email-adressen zodat je de anonieme bezoeker kunt benaderen. Dit is precies waarom je een website hebt en bijvoorbeeld Adwords campagnes inzet: bezoekers omzetten naar commerciële kansen.