Livechat wordt steeds vaker gebruikt. Het inzicht dat nogal wat sitebezoekers met daadwerkelijke koopintenties afhaken, enkel omdat ze de gezochte informatie niet kunnen vinden of aanlopen tegen andere ‘blokkades’, zit er tegenwoordig wel in. Ook het feit dat Livechat ondersteuning tegen dit fenomeen de meest efficiënte methode is wordt tegenwoordig erkent door steeds meer bedrijven die op zoek zijn naar betere klantenbinding.
Sinds geruime tijd voorziet Webcare Today in de Livechat van meerdere grote partijen. Hoewel wij waren gestart als Livechat leverancier voor midden- tot kleinbedrijven, zien grote partijen (zowel lokaal als landelijk) steeds vaker het nut in van een goede Livechat ondersteuning. En wij verwachten dat dit aantal blijft groeien; met een conversierate van maar liefst 85% is Webcare Today de meest kwalitatieve en trefzekere manier om via uw website nieuwe Leads te genereren.
Het is duidelijk dat Livechat grote voordelen voor uw bedrijf kan hebben. Het toevoegen van de Livechat functionaliteit aan uw website stelt klanten in staat om in real-time te chatten met het bedrijf. Uw potentiële klanten worden direct geholpen bij vragen, er wordt passend advies gegeven, en op deze wijze wordt er vertrouwen opgebouwd bij klanten die uw website bezoeken.
En juist dat vertrouwen, die klantenbinding, dat is cruciaal voor de lange termijn groei van uw bedrijf. Terugkerende klanten zijn eerder geneigd meer uit te geven, zullen (bewust of onbewust) vrienden en familie naar uw site verwijzen, en blijven vaak een betalende klant voor decennia. Wanneer (potentiële klanten) kunnen aanvoelen dat hun stem wordt gehoord en ze chatten met een persoon achter het bedrijf, is de kans vele malen groter dat ze een sterkere relatie met uw bedrijf zullen opbouwen, dan wanneer ze bijvoorbeeld hun antwoord zelf vinden in een FAQ, of lang hebben moeten wachten op een antwoord via email of telefoon.
Livechat is de afgelopen jaren flink gegroeid; maar buiten Webcare Today om zijn er een groeiend aantal andere organisaties die enkel een technische software oplossing aanbieden, de zogenaamde Software-as-a-Service. Dit betekent dat je voor een maandelijks bedrag gebruik kan maken van hun Livechat software. Wij doen graag meer voor onze centen; met een eveneens groeiend aantal Operators met kennis van zaken en een persoonlijke affiniteit voor verschillende branches, zorgen wij er voor dat uw Livechat volledig kan worden uitbesteed; u hoeft geen eigen werknemers te trainen in het gebruik van Livechat, geen tijd in te plannen waarvoor uw eigen werknemers online beschikbaar moeten zijn, en geen nieuwe werkplek in te richten.
Met de groei van het Livechat fenomeen wordt het al snel de norm in plaats van de uitzondering. Wilt u aan de verwachting van uw site bezoekers voldoen en niet bij de concurrent achter blijven? Neem vandaag nog contact op en informeer naar de mogelijkheden!
Probeer Livechat zelf uit en bekijk hoe het er op je website uit gaat zien!
Vul hieronder het adres in van je website in en praat meteen met een agent van Webcare Today!