Webcare Today wenst u fijne feestdagen! Wij kijken terug op een geslaagd 2019!
Met de implementatie van Live Chat bij onze cliënten hebben wij er voor gezorgd dat een groot aantal ondernemers beter bereikbaar zijn dan ooit! In 2020 zullen open en altijd beschikbare communicatielijnen nog meer de norm worden dan voorheen. Zij die alle zaken omtrent Live Chat al op orde hebben zijn hun concurrenten een stapje voor. Hiermee was 2019 het jaar van voorbereiding op een nieuw decennium, waar klanttevredenheid en bereikbaarheid de belangrijkste aspecten worden van elke marketingstrategie.
Nog geen Live Chat op uw site?
Zeker tijdens deze feestdagen is het geweldig om Live Chat op uw site te hebben staan. Onze Operators blijven het hele jaar door beschikbaar, dus u kunt zelf met een gerust hart de deuren sluiten tijdens Kerst en Oud&Nieuw, zonder hiermee potentiële last-minute klanten mis te lopen.
Met een gerust hart 2020 in gaan, wetende dat uw onderneming ook tijdens uw afwezigheid ‘bemand’ is; dat is LiveChat door WebCare Today. En natuurlijk ook nadat de feestdagen voorbij zijn zorgt LiveChat voor constante bereikbaarheid; 7 dagen per week, 24 uur per dag. Onderzoek toont aan dat een persoonlijke behandeling en begeleiding zeer op prijs wordt gesteld door klanten die zich online aan het oriënteren zijn. Heeft u nog geen Live Chat op uw site? Neem dan vrijblijvend contact op met Webcare Today!