merkloyaliteit

De Sleutel tot Merkloyaliteit

Het opbouwen van merkloyaliteit is een belangrijk doel voor bedrijven in elke sector. Merkloyaliteit gaat verder dan klanten die terugkeren om te kopen, maar ook over het feit dat zij het merk promoten bij anderen. Lees hier meer over hoe Livechat u met merkloyaliteit opbouwen kan helpen!

Read more
verstrek de klantenbinding

Versterk de Klantenbinding

Klantenbinding versterken is een essentieel marketing onderdeel. Live chat kan worden gebruikt voor klantenbinding op een persoonlijke manier. Onder andere door brandende vragen te beantwoorden, te helpen bij het zoeken, en op een natuurlijke manier additionele gerelateerde producten uit te lichten.

Read more
Boost je SEO

Boost je SEO

Live chat biedt verschillende voordelen voor de SEO van een website. Het kan bijvoorbeeld bijdragen aan een lager Bounce percentage, door langer de aandacht van de bezoeker vast te houden en interactie met de site te genereren.

Read more
Live Chat Service

Live Chat Service

Live Chat Service op uw onderneming’s website, juist nu? Nu de stabiliteit weer langzaam terugkeert is juist deze tijd een goed moment voor implementatie. De conversie die je haalt uit je site bezoekers kan je optimaliseren door nu te starten met een Live Chat Service.

Read more